Dublinster

Uit onderzoek is gebleken dat 76 procent van de jongeren vaak hun ideen om activiteiten te ondernemen belemmerd worden door verschillende factoren en het dus alleen bij een idee blijft. Normaal gesproken behoor ik ook tot die groep maar deze keer maakten wij met zijn drieen van ons idee werkelijkheid. Een aantal dagen naar Dublin weliswaar. En nu genoeg verzonnen bullshit nu ga ik vertellen wat we er allemaal hebben gedaan..... nu begin ik .......... nu
Hungry Harry's broertje van Kees Kroket met beetje afdingen; burgertje 2 eutjes .

En hier klimmen Robbie en ik de klif op. Thomas vond ons een beetje gestoord dus bleef staan kijken. Robbie leek het wel leuk om in het donker door de prikkelbossen een klif op te klimmen ... het leek mij ook leuk.


en hier staat Robbie te pissen...

en hier zijn twee meisje elkaar iets aan het vertellen, maar ze verstaan elkaar slecht.

... en dit is de laatste mode in Dublin

En dit rare drankje kon je gratis uit de kelder van een of ander pub pakken alleen wist het personeel dat nog niet, maar toch aardig van ze.

En hier was het ook leuk.

en zij vond het ook leuk......


en hier sta ik... ik vond het ook leuk,

En Robbie vond de film ook heel leuk hij was slaapman en thomas moelijkman

en hier is het heel laat en yan heeft mijn jas aan en thomas heeft het koud. En als je geen genoeg kunt krijgen van deze ultieme vakantie trip kijk dan morgen ochtend om 8 uur op nederland 3 dan is de herhaling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten